G. Hatzimarkos: Η Μύκονος & το Νότιο Αιγαίο ταξιδεύουν Βερολίνο!! Η καμπάνια που δείχνει την Ελλάδα της φιλοξενίας!!
Με πίστη, σχέδιο και επαγγελματισμό, το Νότιο Αιγαίο συνεχίζει να αποδεικνύει ότι ο ελληνικός τουρισμός μπορεί να έχει διάρκεια και δυναμική, ακόμη και μέσα στο φθινόπωρο. Τα νησιά του Αιγαίου δεν κλείνουν τα φώτα στο τέλος του καλοκαιριού – αντίθετα, παραμένουν “ζωντανά” και διεκδικούν τη θέση τους στους ευρωπαϊκούς προορισμούς, αποδεικνύοντας στην πράξη την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
Σύμφωνα με ανάρτηση του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, Γιώργου Χατζημάρκου, η φετινή σεζόν ξεχώρισε όχι μόνο για τα νούμερα, αλλά και για το δύσκολο διεθνές περιβάλλον μέσα στο οποίο επιτεύχθηκαν οι επιτυχίες των νησιών.
Ο ίδιος αναδεικνύει τη σημασία της οργανωμένης, μεθοδικής και στοχευμένης προβολής των προορισμών του Νοτίου Αιγαίου, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τη μεγάλη καμπάνια που «ταξιδεύει» στο Βερολίνο, μέσα από το Τραμ και το Μετρό της γερμανικής πρωτεύουσας.
Μια καμπάνια που, όπως επισημαίνει, στηρίζεται σε επιστημονικά δεδομένα, αποτυπώσιμα αποτελέσματα και αγάπη για τον κλάδο της φιλοξενίας — έναν κλάδο που δίνει ζωή, θέσεις εργασίας και προοπτική στα νησιά.
Τα νησιά μας στο κέντρο της Ευρώπης – Σε εξέλιξη η μεγαλύτερη ψηφιακή καμπάνια προβολής στην ιστορία των νησιών του Νοτίου Αιγαίου!!

Αναλυτικά η ανάρτηση του κ. Γιώργου Χατζημάρκου:
Καλημέρα και καλή εβδομάδα.
Η τουριστική προβολή των νησιών μας ήταν και παραμένει από τις βασικές προτεραιότητες μας. Η σωστή, οργανωμένη και αποτελεσματική τουριστική προβολή. Μια τουριστική σεζόν πλησιάζει στο τέλος της. Όχι, δεν τελείωσε ακόμα γιατί τα νησιά μας κερδίζουν έδαφος, μερίδιο αγοράς και αγάπη και έτσι πετυχαίνουν στην πράξη επιμήκυνση περιόδου. Ο Νοέμβριος έχει πλέον αντοχές.
Μια καλή τουριστική σεζόν πλησιάζει στο τέλος της και σημασία δεν έχουν τα ρεκόρ από μόνα τους αλλά το δύσκολο διεθνές περιβάλλον μέσα στο οποίο επιτεύχθηκαν.
Αυτή η επιτυχία των νησιών μας είναι επιτυχία των ανθρώπων τους, των εργαζόμενων και των επαγγελματιών που υπηρετούν με αγάπη τον υπέροχο κλάδο της Φιλοξενίας.
Οι εικόνες που παρουσιάζουμε σήμερα είναι από την τρίμηνη προβολή των νησιών μας στο Βερολίνο, στο Τράμ και στο Μετρό U-Bahn του Βερολίνου.
Τα τέσσερα μεγάλα διεθνή αεροδρόμια μας: Σαντορίνη, Μύκονος, Κως και Ρόδος, ταξιδεύουν και αυτά με τα μέσα μαζικής μετακίνησης στο Βερολίνο από τον Αύγουστο και θα συνεχίσουν μέχρι τέλος Νοεμβρίου. Όπως και για όλα τα νησιά μας, για τα οποία τρέχει η μεγαλύτερη, πιο καλά μελετημένη ψηφιακή καμπάνια και με τον μεγαλύτερο προϋπολογισμό στην ιστορία τους, στις χώρες από τις οποίες αντλούν επισκέπτες. Με σχέδιο και επαγγελματισμό, με αποτυπωμένα και μετρήσιμα αποτελέσματα. Στον κλάδο που δέχεται σήμερα την μεγαλύτερη κριτική και στοχοποίηση, όπως άλλωστε κάθε τι πετυχημένο στην πατρίδα μας.
Στον κλάδο που δίνει ζωή και προοπτική, αισιοδοξία και εισόδημα, θέσεις εργασίας και αύξηση πληθυσμού. Στον κλάδο της Φιλοξενίας.
Είναι καθήκον μας και το κάνουμε και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε με πάθος γιατί το αξίζει και γιατί το χρωστάμε στο καλό που έχει κάνει στον τόπο μας και στον λαό μας. Και γιατί μας κούρασε η μονότονη αναφορά μόνο στα όποια, σημειακά, αρνητικά, που στο εσωτερικό προβάλλονται ως ευαγγέλιο. Στην παγκόσμια εποχή της εξειδίκευσης, στην χώρα μας ανακαλύψαμε την καταδίκη του μόνου κλάδου στον οποίο είμαστε καλοί και αντέχουμε στον παγκόσμιο ανταγωνισμό.
Μπορούμε να γίνουμε ακόμα καλύτεροι, μπορούμε να διορθώσουμε πράγματα, αλλά μόνο όταν προσεγγίζουμε τα ζητήματα με αγάπη και εμπιστοσύνη στην επιστήμη. Και με ρεαλισμό.
Καλημέρα