Μόνο στο οδικό δίκτυο της Σαντορίνης, έχουμε ξεπεράσει τα 12 εκ. ευρώ σε έργα τα τελευταία χρόνια. Σε σχέση με το τουριστικό μέγεθος του νησιού μπορεί να μην ακούγονται πολλά, και προφανώς η Σαντορίνη, όπως και όλα τα νησιά μας, αξίζει ακόμα πολλά περισσότερα, αλλά σε σχέση με τις διαθέσιμες πιστώσεις της Περιφέρειας μας για οδικό δίκτυο, το ποσό λέει πολλά για την δική μας λειτουργία. Για την μάχη με την υποχρηματοδότηση, τους κανόνες που φέραμε, τις προτεραιότητες που επιτέλους ίσχυσαν και το νοικοκυριό.
Ο δρόμος του λιμανιού του Αθηνιού της Σαντορίνης, απά τον οποίο διέρχονται εκατομμύρια ταξιδιωτών, φτιάχνεται σε όλο το μήκος του. Θα ακολουθήσουν τα τμήματα Μεγαλοχώρι-Πύργος και Ημεροβίγλι-Οία.
Με τα προβλήματα, τις ανάγκες και τις κρίσεις, τα βάζουμε, με τον φθηνό λαϊκισμό του καφενείου όχι. Εκεί έχει άλλους καλύτερους. Αυτούς που άφησαν τα νησιά στην τύχη τους όταν μπορούσαν, γιατί είχαν μεγαλύτερη χρηματοδότηση, λιγότερη γραφειοκρατία, περισσότερο προσωπικό και πολύ λιγότερους κανόνες. Προτιμούσαν βλέπετε τότε τους δακρύβρεχτους λόγους, απο τους οποίους εξακολουθούν να τρέφονται.
Τα τελευταία χρόνια, στην ιστορικά δυσκολότερη διοικητική και δημοσιονομική συγκυρία της χώρας, οι πληγές κλείνουν. Μία-μία. Τα νησιά πηγαίνουν Μπροστά. Ενα-Ενα.
Με αγώνα, με αλήθειες, με νοικοκυριό, με περισσότερη δουλειά απο λόγια.